Zásady prepravy

Spracovanie objednávok
Objednávky sa spracúvajú do 1-2 pracovných dní od zadania objednávky.
Všetky objednávky vrátane expedovaných 2-dňových a nočných zásielok zadaných po 12:00 PST v pracovných dňoch budú spracované v priebehu nasledujúcich 1-2 pracovných dní.
Objednávky zadané počas sviatkov alebo víkendov budú spracované v priebehu nasledujúcich 1-2 pracovných dní.

Rýchlosť a náklady na prepravu
Štandardná doprava: 2 - 4 pracovné dni
Doprava zadarmo pre všetky položky

Okolnosti COVID-19
Urobíme všetko pre to, aby sme vaše objednávky odoslali čo najskôr, ale na základe aktuálnych okolností COVID-19 a spätnej väzby od nášho dopravcu môže dôjsť k oneskoreniu. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

Čo mám robiť, ak sa môj balík stratí?
Ak sa váš balík stratil, bol odoslaný na "mŕtvu poštu" alebo sledovanie ukazuje, že balík bol doručený, ale vy ste ho nedostali, obráťte sa na miestnu pobočku USPS alebo predajňu FedEx a požiadajte o okamžitú pomoc. Možno budete musieť podať reklamáciu na USPS alebo FedEx v súvislosti so strateným balíkom. Ak však po kontaktovaní spoločnosti USPS alebo FedEx stále potrebujete pomoc, kontaktujte nás.

Čo ak je môj balík poškodený?
Ak po doručení balíka zistíte, že je poškodený, čo najskôr nás kontaktujte. Upozornenie: poškodený alebo chýbajúci tovar nám musíte nahlásiť do 72 hodín odo dňa doručenia. Ak tak neurobíte, môže to mať za následok zamietnutie reklamácie zo strany prepravcu a z našich zásad vrátenia/výmeny tovaru.

Prečo je potrebné sledovať číslo objednávky, ktorú som zadal?
Po odoslaní vašej objednávky počkajte aspoň 1 pracovný deň, kým budú k dispozícii informácie o jej sledovaní. Ak ani po 2 pracovných dňoch nie sú k dispozícii informácie o sledovaní vašej objednávky, kontaktujte nás a požiadajte o ďalšiu pomoc.